Mintea functioneaza exact ca un muschi, daca nu o antrenezi constant, va reveni la vechile slabiciuni.

Nu te aștepta să depășești stările depresive sau anxioase fără să depui efort constant.

Te provoc să îți antrenezi mintea de minim 3-4 ori săptămânal.

Nu te aștepta la rezultate miraculoase citind cărți de dezvoltare personală fără să depui efort, nu va face autorul cărții munca pentru tine.

Nu te aștepta să vezi miracole în viața ta dacă mergi la psiholog/psihoterapeut fără să muncești mult cu tine, fără să lupți cu vechile obiceiuri comportamentale sau de gândire.

Convingerile puternice (credințele), comportamentele distructive și lipsa de flexibilitate în găndire, te pot aduce înapoi în depresie chiar și după un tratament psihiatric de un an de zile.

Nimeni nu va munci pentru tine, nici psihiatrul, nici psihoterapeutul. De fapt, psihologul își va dedica întregul efort pentru a te face o persoană independentă, flexibilă, un psiholog propriu, care să își facă un stil de viață din a-și antrena constant mintea.

Exact ca o dietă sănătoasă, antrenamentul mental este un stil de viață, nu o măsură temporară.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *